بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی♫

*انتشار جدیدترین آثار حامد زمانی,علی فانی,مهران میرزایی,گروه نبض و دیگر خوانندگان ارزشی*

بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی♫

*انتشار جدیدترین آثار حامد زمانی,علی فانی,مهران میرزایی,گروه نبض و دیگر خوانندگان ارزشی*

موسیقی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است

موسیقی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است (مقام معظم رهبری ) نماهنگ آنلاین: اجرای جان جانان از سامی یوسف

ابزار ویدیو

آرشیو موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی

نوای در حال پخش : جهاد از حامد زمانی

دانلود آهنگ جدید

سایت های مرجع

choob khat

Download AliAkbar Ghelich New song called Choob Khat

ترانه:سعید پاشازاده و علی اکبر قلیچ//

آهنگ:علی اکبر قلیچ//

تنظیم:حامد برادران//

گرافیک:احمد حمید پور//


متن آهنگ " چوب خط " علی اکبر قلیچ

چوب خط من پر شده، آغوش تو پناهمه

چوب اینو میخورم که من همیشه وقت دارم به جز تو برا همه

غیر تورو صدا زدم، اول راه جا زدم

تو به من، راه توبه رو نشون دادی، خودمو به اون راه زدم

لا معبود سواک، یه کاری کن تا دستام نرفته زیر خاک

یه کاری کن حساب من بشه پاک پاک

خدای من یه کاری کن برای من

حق داری اگه بهم محل نمیذاری

حق داری ولی میشم همون که دوست داری

خدای من گریه میکنم، میدونم گناهکارم

به جای من تو شرم میکنی، میدونی گناه دارم

لا معبود سواک، یه کاری کن تا دستام نرفته زیر خاک

یه کاری کن حساب من بشه پاک پاک

خدای من یه کاری کن برای من

 


 

6541

نظرات  (۵)

17 Azar 94 ، 18:28 محدثه
 عالییییییییییییی بود خیلی ممنون
17 Azar 94 ، 18:31 محدثه
علی همیشه بهترینا رو می خونه
واقعا ازت متشکرم داش علی اهنگ چوب خطت بهترین اهنگه

اگه میشه اهنگ هایی مثل چوب خط بخونی ممنون میشم واسه علی خان ارزوی سلامتی و موفقیت میکنم.نماز و روزتونم قبول حق شب بخیر

صدای بسیار زیبایی دارید..با یکم تبلیغات بیشتر میتونید تو دنیا مطرح بشید..یکی از کارهاتون رو شانسی از تلویزیون دیدم..واقعا قشنگ بود اکبر اقا...فقط رو تبلیغاتتون بیشتر کار کنید تا همه شمارو بشناسن..واز صدای گرمتون لذت ببرن..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی