بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی♫

*انتشار جدیدترین آثار حامد زمانی,علی فانی,مهران میرزایی,گروه نبض و دیگر خوانندگان ارزشی*

بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی♫

*انتشار جدیدترین آثار حامد زمانی,علی فانی,مهران میرزایی,گروه نبض و دیگر خوانندگان ارزشی*

موسیقی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است

موسیقی یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است (مقام معظم رهبری ) نماهنگ آنلاین: اجرای جان جانان از سامی یوسف

ابزار ویدیو

آرشیو موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود موسیقی ارزشی

بروزترین پایگاه دانلود نواهای ارزشی

نوای در حال پخش : جهاد از حامد زمانی

دانلود آهنگ جدید

سایت های مرجع

mahzarnia emam reza

Download Hamed Mahzarnia New song called Emam Reza

——————————

متن آهنگ حامد محضرنیا به نام امام رضا

——————————


از این حرم به اون حرم از این هوا به اون هوا


از شهر خورشیدی قم به مشهد امام رضا


سلام من به زائرات به گنبد و گل دسته هات


یکی تو صحن خواهرت خیلی دلش تنگه برات


کنار صحن خواهرت دلتنگه سقاخونتم


منو دوباره راه بده من که هنوز دیوونتم


دلم می خواد پر بزنم از اینجا تا ایون طلا


دلم می خواد از ته دل بگم سلام امام رضا


بگم سلام امام رضا


وقتی دلم تنگه برای کربلا


دلم خوشه میرم پیش امام رضا


روی همه بازه درای حرمت


امام رضا قربون لطف و کرمت


کنار صحن خواهرت دلتنگه سقاخونتم


منو دوباره راه بده من که هنوز دیوونتم

دلم می خواد پر بزنم از اینجا تا ایون طلا


دلم می خواد از ته دل بگم سلام امام رضا


بگم سلام امام رضا


354

نظرات  (۱)

29 Mordad 94 ، 00:57 reza heydari
زیباست
پاسخ:
بله همین طوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی